View Full Version : tillykke med jeres nye site
per klyver
24/09/2004, 21h39
Hej Anette og jp.
Jeg vil her igemmen godt ønske jer tillykke med jeres nye site den er super og jeg gælder til mange gode timer med jer igen flot stykke arbejde i to gør super;)
jeg er meget tilfreds som medlem hos jer Anette og jp.. og det vil jeg gerne også være fremover i to laver flot billedere og film. og puls al andet end sex kommer i osgå med gode råd hvis man brug for dette osse....
Mange varm hilser fra klyver;)
Det glæder mig at i har fået en ny side op at køre, den er lavet meget ebdere en den gammel, den er meget mere overskulig *SS*
Glæder mig til vi kan begynde at følge med i jeres hverdag igen *SF*
skal i ahve lavet et gæstecam på jers nye side ??
hvis i skal og i mangler nogen til at gå på en gang imellem, må i da sige til *SF*
Knus
Fie
Hejsa Fie
Tusind tak for komplimenterne :) det er bare dejligt at høre at i kan lide hvad vi har lavet.
Som du kan se, så har vi sat systemet op med private cams , og der har da været en del på her de sidste dage *SSS*
De opdaterer godt nok kun hvert 10 sekund, så Cyril har spurgt om han evt skal lavet noget hurtigere specielt til dig, men det kan vi jo lige snakkes ved om når du får tid til at komme på cam *SF*
Knuser
Anette
Det glæder mig at i har fået en ny side op at køre, den er lavet meget ebdere en den gammel, den er meget mere overskulig *SS*
Glæder mig til vi kan begynde at følge med i jeres hverdag igen *SF*
skal i ahve lavet et gæstecam på jers nye side ??
hvis i skal og i mangler nogen til at gå på en gang imellem, må i da sige til *SF*
Knus
Fie
Hejsa Klyver
Jamen det glæder os da meget :) det er altid dejligt med tilfredse medlemmer :)
Knuser
Anette
Hej Anette og jp.
Jeg vil her igemmen godt ønske jer tillykke med jeres nye site den er super og jeg gælder til mange gode timer med jer igen flot stykke arbejde i to gør super;)
jeg er meget tilfreds som medlem hos jer Anette og jp.. og det vil jeg gerne også være fremover i to laver flot billedere og film. og puls al andet end sex kommer i osgå med gode råd hvis man brug for dette osse....
Mange varm hilser fra klyver;)
vBulletin v.3.0.3, Copyright © 2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd. Tous droits réservés - Version française vbulletin-fr.org