PDA

View Full Version : Hvordan virker Special Aftener

Anette
03/10/2004, 14h40
Hejsa Allesammen

Vi begynder på vores Special aftener her på vores nye flotte site iaften tirsdag den 28 septembermed en Frugt og Grøntsagsaften.
En Special eften er en aften hvor vi sætter vores mobile spycam til at sende i stor skærm så I får en masse flotte frække billeder :)

Hvordan ved du så hvornår der er en special aften, så du ikke går glip af den ?
- Du klikker på Special Aften Info linket i hovedmenuen til venstre, eller du kigger under Calendar i forumet. Der ligger så en kalender hvor de specialaftener vi har planlagt.

Hvordan gør jeg så for at se det berømte spycam i dtor størrelse ?
- Du klikker på det flotte link SPECIAL XXL i menuen til venstre, det ligger lige under linket med info om specialaftenerne. Dette link åbner billedet fra SPYCAMET I STORT FORMAT.
det er mig der styrer herfra hvornår camet skal sende i stort billede, det vil sige at camet kun kører i stort når der special aftener, og linket SPECIAL XXL kun åbner camet i stort når det sender i stort.....resten af tiden skal du kigge på camet i det sædvanelige vindue.

Når cam'et kører i stort format er det absolut nødvendigt at åbne det via ovenstående link hvis du kigger på det i det lille vindue, så vil du kun se 1/4 af billedet..............så vær nu søde Ikke at komme ind på chatten og fortælle mig at camet står helt skævt og du ikke kan se os på billedet.........åbn hellere det link.:D

Knuser Anette